1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om een ander te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt in een vrolijk papiertje.
Indien je er een persoonlijke boodschap aan toe wilt voegen, zoek hiervoor dan een kaartje uit bij kaarten en schrijf tijdens het afronden van je bestelling in het opmerkingsveld een boodschap. Die boodschap schrijven wij met de hand op de door jou uitgekozen kaart.

2. Hoe lang kunnen de slagroomtruffels bewaard worden?
De slagroomtruffels zijn na verzenden tenminste zeven dagen houdbaar. De datum op de binnenkant van de verpakking geeft aan tot wanneer dat is. De houdbaarheidsdatum is een tenminste-houdbaarheid-tot-datum. Dat wil zeggen dat wij garanderen dat de truffels goed zijn tot tenminste deze datum, mits ze de verzending op een normale manier hebben gemaakt. 

3. Hoe worden de producten verpakt?
Wanneer je alleen kaarten bestelt zullen wij ze in een luchtkussenenvelop verzenden. Alle andere producten worden verzonden in een kartonnen brievenbusdoos of verzenddoos

4. Ontwerp je de producten zelf?
Jazeker, alle kaarten ontwerpen we met bloed, zweet en tranen ;) En worden daarna door een kwaliteitsdrukker afgedrukt. 

5. Van welke materialen zijn de kaarten en posters?
De kaarten worden gedrukt op enkelzijdig en/of dubbelzijdig 330 grams sulfaatkarton. Dit voorkomt dat kaarten snel breken en zo blijven ze langer mooi! 

6. Hoe worden de verzendkosten berekend?
Aan de hand van de tarieven van PostNL. Zie ook Verzenden & Levertijden

7. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Helaas, op dit moment is dat nog niet mogelijk. In de nabije toekomst willen we die optie wel bieden. 

8. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar om je bestelling indien voor 14.00 besteld dezelfde dag nog te verzenden.

9. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@liefzdoordebrievenbus.nl

© 2017 - 2020 LIEFZ DOOR DE BRIEVENBUS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel